رهائی از دانسته گی

تزکیه روح و حافظه و تنظیم ذهن

رهائی از دانسته گی

تزکیه روح و حافظه و تنظیم ذهن

چالش همسر 15

چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۰۱:۲۳ ب.ظ

ادامه مطلب

در اولِ کار موجب توقف روند افزایش خشم و ناراحتی می شود.

تا زمینه برای سایر اقدامات و گفتگوها باز شود.در حالی که شما

صحبت می کنید اگر طرفتان سکوت کرد شما هم به احترام او،

سکوت کنید. این خودش نشان از تغییردر وضعیت موجود است.

سکوت یک راه حل نیست سکوت یک تسهیل کننده مسیر است.

گاهی در بین گفتگومخصوصا در مقاطع حساس، خودتان سکوت

کنید و بطرف فرصت بدهید تا او مطلب شما را جذب کند.شتاب زده

فکرو عمل نکنید و با صدای ناراحت و عصبی مطالب خود را بیان

نکنید.عصبانیت  فقط موجب عصبی ترشدن طرف مقابل است.با

هشیاری، خود را حفظ کنید و من می دانم که این چکار سختی است.

اما دوست دارم

شما بهر قیمتی صاحب پیروزی شوید تا بتوانید از پیروزی خود

نیروکسب کرده و به ادامه زندگی خوب خود با شادی، تفکر کنید.

گاهی ممکن است یک تغییرکوچک در وضعیت ها ساعت ها

زمان نیاز داشته باشدو در پاره ائی موارد شاید روزها طول بکشد

تا وضعیت روحی و جسمی طرف شما مناسب گردد لذا با صبر

هشیارانه به موضوع نگاه کنید و تا بدست آوردن نتیجه، هر چند

جزئی شکیبا و بردبار باشید. در موقعیت های بحرانی گاهی افراد

به کلمه دوستت دارم متمسک می شونداگر شما هم دوست دارید

در بحران ها، از این کلمه استفاده کنید باید بدانید که اصلا نباید

منتظر جواب مناسب و یاحتی عکس العمل کوچکی باشید.چون

بوجود آمدن همین وضعیت موجود خودش دلیل اینست که شما به

موضوع دوست داشتن طرف خودتان اهمیت نداده اید .پس بگوئید

دوستت دارم اما کاملا بدون توقع، باید این کلام گفته شود...

ادامه دارد

  • سید محسن موسوی

نظرات  (۱)

  • محمد قاسم پور
  • سلام علیکم
    چرا مطالبی را که از جهت ادبی پیوسته است در دو قسمت ارسال می‌کنید ؟
    پاسخ:
    درود بر شما--عرض کنم من دارای تفکری بسیار فعال و سریع هستم.این است که اگر مطلبی به من الهام شود و یا در ذهنم بیاید در هر زمان شبانه روز ان را یادداشت می کنم.و تا مطلب تمام نشود ارام و قرار ندارم--در نتیجه مقالات بلندی حاصل می شود که من باوجودیکه آنها را در چهار وبلاگ بصورت مطالب جداگانه منتشر می کنم گاهی ماه ها در نوبت نشر میمانند.در زمان انتشار هم روی مقاله با موس های لایت می کنم و تا جائی از مقاله را انتخاب کرده و ارسال می کنم.چشم از این به بعد به فرمایش شما عمل خواهم کرد.ولی از طولانی شدن و گاهی کوتاه شدن مطلب در زمان انتشار در هراس هستم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی